Continuă lucrările de restabilire a alimentării cu energie electrică a consumatorilor din centrul și sudul țării

Versiune pentru tipărireVersiune pentru tipărire
Solicităm atenție maximă în cazul unor eventuale rupturi de conductoare.
  • Lucrările de remediere a defecțiunilor provocate rețelelor electrice de intemperia din 3 iulie curent și de reluare a serviciului de livrare a energiei electrice continuă neîncetat.

  • Datorită eforturilor extraordinare în ultimele 12 ore au fost reconectați la sursa de energie electrică peste 27 000 de consumatori din cei 50 382 de consumatori afectați. Echipele operative muncesc neîncetat pentru reparaţia liniilor electrice aeriene deteriorate și realimentarea cât mai curând posibil a consumatorilor din localitățile care deocamdată mai rămân fără energie electrică.

În ultimele ore s-au înregistrat un număr mare de avize privind rupturi de conductoare (164 de avize, dintre care 126 au fost deja localizate)În aceste condiții de risc sporit, atenționăm populația să manifeste maximă precauție cu privire la regulile de securitate electrică pentru evitarea accidentelor.
 
Pentru prevenirea riscului de electrocutare, în unele de localități din raioanele Căușeni, Ștefan Vodă, Comrat, Cahul, Cimișlia, Ciadîr-Lunga și Leova, unde s-au semnalat rupturi de conductor sau incidente, a fost întreruptă parțial sau în totalitate livrarea energiei electrice pentru o inspectare a rețelelor. După verificare și efectuarea lucrărilor necesare, pe parcurs este reluată furnizarea energiei electrice.

Pentru remedierea situației sunt mobilizate toate formațiunile de intervenție operativă și de reparație, inclusiv operatori ai rețelelor și Oficiului Telefonic 24h, care continuă activitățile de reluare a furnizării energiei electrice în localitățile afectate de intemperie.
 
În sudul țării, pe alocuri, lucrările decurg cu mari dificultăți din cauza copacilor doborâți cu segmente ale LEA și a inundațiilor din unele sectoare afectate.
 
Compania depune toate eforturile și alocă toate resursele necesare pentru lichidarea definitivă a tuturor incidentelor.
 
Î.C.S. „Red Union Fenosa” S.A. roagă consumatorii să manifeste răbdare și înțelegere a acestei situații complicate şi îi asigură că depune eforturi susţinute pentru restabilirea în cel mai scurt timp posibil a serviciului.
 
Atragem atenţia populaţiei asupra necesităţii de a respecta strict regulile de securitate în raport cu instalaţiile electrice și de a supraveghea continuu copiii, care aflându-se în vacanță, rămân adesea fără atenția cuvenită din partea adulților:

  • ocoliţi conductoarele electrice căzute accidental la pământ și care atârnă suspect de pe piloni sau copaci;
  • nu atingeţi conductoarele electrice rupte şi căzute la pământ;
  • marcaţi locul unor rupturi de conductoare electrice şi asiguraţi paza acestuia până la intervenţia electricienilor, pentru a restricționa astfel accesul persoanelor şi a animalelor domestice în zona de risc de electrocutare;
  • nu interveniţi în instalaţiile electrice deoarece aceste acţiuni vă pun în pericol viaţa;
  • învățați-i pe copii să respecte regulile de securitate electrică;
  • cereți-le să comunice imediat unui adult despre orice cablu ce atârnă suspect pentru a transmite informația respectivă furnizorului de energie electrică sau dacă sunt suficient de maturi să o facă ei cu maximă responsabilitate, oferind serviciului Oficiului telefonic de 24 de ore toate datele solicitate, inclusiv cele de contact.

Despre orice incident informaţi in regim de urgenţă furnizorul de energie electrică prin următoarele metode:
 
-       la telefonul Serviciului 24h: 022-43-11-11 sau la numărul local indicat pe orice factură;
-       prin intermediul chatului disponibil de pagina web: www.gasnaturalfenosa.md;
-       pe Facebook, accesând: https://www.facebook.com/gasnaturalfenosamoldova.
 
Departamentul Relaţii Externe şi Comunicare
Î.C.S. „Red Union Fenosa” S.A.
 
04.07.2019